Tuesday, July 12, 2016

Jewellery Challenge

Oh well... I have to tell you something.
It seems to me that I'm kind of getting too comfy with this jewellery making. I'm lucky enough to have custom orders and that's always good for keeping me sharp. And I've had great time with the brooches and hair combs in particular this time. But summer is usually more quiet and I'm thinking that I need to prepare myself a challenge.

I have some findings in silvery finish but it hasn't been enough for me to make them into jewellery. Feeling I need a little push? Here it goes then... How about making my most popular hair comb in silvery finish? Maybe nothing comes of it and it will end just as some other projects I started. My subscribers already know some of those :)



Niisiis... Mul on vaja midagi selgitada.
Paistab, et olen ennast liiga mugavalt tundma hakanud seoses ehete valmistamisega. Õnneks olen saanud tellimustöid, mis aitavad kätt pulsil hoida. Ning seekord olen täiega nautinud eriti just prosside ja dekoratiivsete kammide meisterdamist. Aga suvi on tavaliselt rahulikum ja ma mõtlen, et peaksin ennast varustama mõne väljakutsega.

Mul on mõned ehtedetailid hõbedase viimistlusega, aga millegipärast pole neist ehteid tulnud. Äkki on vaja väikest tõuget? Olgu siis nii... Mis oleks, kui teeksin oma kõige populaarsema juuksekammi hõbedase viimistlusega? Võimalik, et sellest ei tule midagi välja nagu nii mõnegi projektiga, mida olen alustanud. Need, kes on registreerinud end mdmButiigi infokirja, teavad mõnda sellist juba :)

No comments: