Sunday, September 25, 2011

Swarovski Jade

Ma sain need kivid 2009 septembris. Siin-seal olen kasutanud, kuid ikka on jäänud kuskile tunne, et need kivid väärivad enamat. Koos sätendavate ja sillerdavatega jäävad nad teiste varju. Nad oleks justkui hoopis teisest maailmast. Tagasihoidlikud ja kummalise värvitooniga, mis pole ei külm ega soe...

Valmistatud 1970-80ndatel Swarovski poolt. Läikivaks poleeritud ning kohati poolvääriskivi imiteeriva ebaühtlase värviga jadeiitrohelised kivikesed leidsid lõpuks minu jaoks oma koha. Tulemus on nii lihtne ja ma saan aru, et see võib isegi naljakas olla, et ma kaks aastat selle üle mõtisklesin! Võimalik, et olen ainuke, kes sellest värvist vaimustuses on... Aga jah, sellised kõrvarõngad tegin ma endale ka :)
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

I bought these stones in September 2009. I've used these a couple of times but always had this feeling that they deserve more. When I combine it with shiny and sparkly ones these stones always dissapeared in the background. They were like whole different thing. Modest and with strange green color that was not warm nor cold...

Made in the 1970-80's by Swarovski. With shiny polish and with different color hues that imitates natural semiprecious stone. Finally I found a use that let's this stone show itself. It is so simple and I understand if it seems a bit funny that I searched this for 2 years! Could be that I'm only one who's so exited about this color... I made an extra pair of earrings for myself :)

4 comments:

Liia käsitöö said...

Mulle ka meeldib see värv! Kunagi olid mu riidedki enamuses sellist rohelist värvi.
Ja see on ka just hea, et nad on hästi lihtsad, kivid on väga ilusad ning nendele polegi vaja enam midagi lisada!
Mulle see komplekt väga meeldib , kannaksin seda meeleldi ise ka! :)

Katrin mdmB said...

Oh, lahe, et on veel sellise värvi fänne :)

odramai said...

oi, ma tahaks neid endale, punapea nagu ma olen :) neid vist müügiks ei ole?

Katrin mdmB said...

On ikka. Sellepärast kirjutasingi, et tegin endale ka ;)