Sunday, January 9, 2011

Chandeliers

Kas on teil olnud mingi ehe, mida on peaaegu võimatu pildile saada? Need kõrvarõngad on mul tehtud novembris vist... Ja olen neid pildistanud nii ja naa, aga ei saanud normaalset pilti, mida sobiks näidata. Nüüd siis, uuel aastal, õnnestus :)

Sellised kõrvarõngad võtavad valmimisel korralikult aega. Ühes kõrvarõngas on 12+1 ripatsit ning igas ripatsis on 4 3mm helmest. Aga tulemus on seda väärt :)
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Have you ever been stuck with trying to photograph some piece of jewellery and not getting any decent photo? I finished these earrings in November I think... And I've photographed them many times. Now I finally got it :)

These earrings take forever to make. In one earring there are 12+1 dangles each with 4 3mm beads. But it's definately woth it :)

6 comments:

Pilvi said...

Väga lahedad kõlinad:)

Liia käsitöö said...

Tulemus on tõesti väärt tegemisvaeva! :) Väga ilusad!

Rees said...

Ojaa, on ka selliseid ehteid olnud, mida ei saagi pingutamisest hoolimata oma ilus pildile...

Need kõrvakad on tõeliselt kenad! Värvid on väga hääd! Täpselt minu maitse :-))

Tsirkusemoor said...

Oi, kui tore!!!!
Mul on pea samasugused kõrvakad tehtud, ka vasksed ja selliselt rippuvad, kannan neid väga tihti ja pilti polegi teinud, sest kohe, kui nad valmis said, teadsin, et need jäävad mulle :)
Väga nunnud igatahes :) Sellised, mis kõrvas armsalt kõlisevad :)

Anonymous said...

Olen pikaajaline sinu blogi seni lugev austaja. Aga ma ei saa jätta ütlemata, kui minu hingele need sinu ehted ikka on. Noktsen ise ka, aga minu nii oskused kui ka fantaasia on oluliselt tagasihoidlikumad.
Soovin sulle ilusat alanud aastat ja romantiliste ideede rohkust ka edaspidi!

Külli said...

Suurepärane idee! Ma olen väga vaimustuses jälle selle idee lihtsusest ja efektist. Super!