Saturday, December 27, 2008

Little bit of this and that...

Mõned vahepealsed tööd, mille pildistamisega olen viivitanud. Esimene on käekett goldstone'i ja roheliste klaaskvartsist tilkadega. Lilled tegin 2mm suurustest helmestest ja südamikuks on hele kassisilm. Teine on kaelakee indicolite swarovski kiviga. Kolmas jälle käekett, klaaskvartsist tilkadest moodustasin lillekesed ja südameks panin väikese peridot värvi swarovski. Veel on seal violet opal swarovski helmed. Viimastel piltidel on kingitus mu vennale - kaelakee laava kivi, merekarbist rattaste (täpset nime ei oska anda) ning hõbedaga.

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Some of my works that had waited for photographing and uploading. First one is a bracelet with brown goldstone and green quartz glass teardrops. I made these little flowers with 2mm beads of goldstone and light cateye. Second one is a necklace with indicolite swarovski stone. Third one also a bracelet with pineapple quartz and violet opal swarovski beads. I made the flowers with teardrops and with a tiny peridot colored swarovski sew-on. On the last photos there is a gift for my brother - a necklace with lava stone, hammershell heishi and silver.

3 comments:

Liia käsitöö said...

Ilusad ehted, eriti meeldib mulle vennale kingitueks tehtud kee!

Ilusat aasta lõppu! :)

Katrin mdmB said...

Aitäh! Õnneks see tuli välja just selline nagu pidi. Tundus, et vennale meeldis ja minu arvates sobis kui valatult - pikkus oli õige ja värvigamma sobis täpselt. Eks alguses oli hirm ka, et järsku ei meeldi vms :)

Toredat aastalõppu sinulegi!

Liia käsitöö said...

Mul ootavad tegemist ka paar tellimust ja just meestele. Ei teagi kuidas ja mida teha, aga luba sai antud, eks näis kuidas mul see õnnestub. Sul tuli igatahes hästi välja! Arvan, et mu pojale meeldiks ka selline kee väga, sest ta pole hõbe- ega kuldkettide kandja.