Friday, January 4, 2008

Hairclip

Juukseklamber. Paistab, et lintidega tikkimine ei tekita traadiväänamise eelistamisele ohtu :) Tikkisin lintidega mõned roosid ja nupud ning lisasin pärleid. Kasutasin alusena vilti, tikkimisel nn siidilinte ja organsat. Tikand on klambrile kinnitatud tamiiliga õmmeldes läbi kahe klambris oleva augu. Arvan, et pean panema tikandi ja klambri vahele liimi, kuid olen liimimisel nii kohutavalt koba, et ei suuda isegi alustada... See klamber on müüdud.



It seems that ribbon-embroidery will not be preferred to wire wrapping if it comes to me :) I made some roses and buttons and added pearls. I used felt and ribbons, organza. I attached the embroided piece to the clip by sewing through two holes in the metal. I think I should but some clue between the embroidered piece and clip, but I'm terribly messy when I need to clue, so it's quite hard even to start with it... This hairclip is sold.

3 comments:

Sirje said...

Nii armas!! Ma peaksin ka oma klambrid ära kaunistama..

gathlin said...

Mulle meeldivad väga su värvid - tumepunased roosid ja kreemikad pärlid. Kas sa kunagi peavõru oled ka sedasi kaunistanud? Ma ise olen rohkem selline, keda iseloomustab, et Less is More, aga suvel kannaks taolist peavõru küll... No ma vähemalt arvan, et võiksin kanda ;)

Katrin mdmB said...

Craftista - ja-ah, sinu less is more on näha nendes tohutult külluslikes kalliskividega kõrvarõngastes ;) *nöök*
Kui teha peavõrule, siis on kindel, et tuleb liimi kasutada... oi kuidas ma kardan seda liimimist!