Monday, December 24, 2007

Brown for December

Detsembrikuuks valisin pruuni. Miks? Sest kuuldused minu šokolaadi-armastusest on vist see aasta õige palju levinud :) Selle kuu jooksul olen saanud kingituste näol nii palju šokolaadi, et käesoleva aasta jooksul ma kõigest jagu ei saa ;) Vaatasin siis albumis ringi ning šokolaadi pruuni leidsin väga vähe. Nii tegingi väikese möönduse ja võtsin juurde karamelli ja kohvi (kaasa arvatud kohv piimaga) pruuni. Enamus neist on juba uues kodus ja vaatan mõneti heldimusega - nagu osake minust oleks koos nendega läinud laia maailma...











I chose brown for December. Why? Because it seems that my fondness for chocolate has been known to more people :) During this month I have had so much chocolate as gifts that I'm not able to eat it all before next year ;) So I looked around in my album and found out there's not so many pictures of chocolate-brown jewelry. Therefore I had to make some adjustments and add caramel brown and coffee (including coffee with milk) brown. Most of these items left to their new home long ago, and looking at those photos I keep getting emotional - feels like pieces of me left along with them...

3 comments:

Lucy said...

Vaatasin kõik viimseni pildid läbi, vapustavad ehted! Pruun on üldse minu lemmikvärv. :D

Muhv said...

pruun meeldib ka mulle! aga mul emdal on sedasi, et pruunidest helmestest on kõige raskem ehet teha :S helmed on kõik ilusad, aga kokku panna ei oska. no sinul muidugi seda häda pole :D

Anonymous said...

Supperilusad tööd kõik. Ainult vaata ja imesta ;) Pruunides toonides ehted on kõigele lisaks ka mu lemmikud.